Monday 25 July 2011

Ghost...

Sigh!
Aku dah le duduk sorang di rumah besar itu. Di pejabat aku pulak kecoh pasai ada org nampak cik hant... macam2 versi. Sabtuday lepas, ada sekumpulan ustaz datang tangkap hantu. Sangatlah scary sebab mereka buat teknik level by level dan siap bitau kalau ada sapa2 yg lemah semangat, sila kuar dulu sebab mereka nak halau cik hant..
Hmm..kalaulah haku tahu begini keadaannya, tak hadalah aku nak datang seawal jam 6 pagi dan solat subuh sensorang kat celah meja..hmm nasib baik le juga tak ada namapak apa-apa sepanjang aku dok datang awal.
Ada yang kata jam 6 petang family Cik han dah start mengusik, tarik beg le, tunjuk muka le, usik sesapa yang sensorang dalam lift la..memacam..habeslah lah daku yang selalu datang awal ini.
Apa-apa pun aku harap cerita ini akan fade up dengan sendirinya dan family cik han tu pun x akan ganggu kami lagi yang bekerja malam...
Kalau berterusan, kesianlah kepada mereka yang bekerja malam...tentu seram gila nak p parking and nak masuk lift belakang.

No comments:

Post a Comment

Patin Tempoyak Kak Nik..

Saya tak pernah cuba patin tempoyak di Kedai Kak Nik walaupun dah banyak kali ada rakan beritahu masakan patin di kedai berkenaan sedap d...