Friday 5 August 2011

Ok juga tangan ini..

Nampak tak yellow daisy tu..at the right space..my late mother dulu sentiasa kata, tangan kalau ada lingkaran siput...mesti pandai dan menjadi jer kalau buat kerja pa pe...saya tak percaya..sebab jari saya tak de benda macam siput tu..cuma kalau saya nak buat apa-apa, saya buat jer. Jadi juga, walaupun tak cantik..at least...jadi! Jadi tau!
So dua minggu lepas, saya attend satu bengkel..disuruhnya buat gubahan bunga berkonsep immortele garden in Proven, France. terkial-kial saya buat...siap ada pagar bagai...cucuk sana cucuk sini..gantung sana gantung sini.
Bila nak buat pengumuman sapa paling vassszzz, penganjur kata semua cantik. Last-last depa buat cabutan..dangg!!! saya terkena kertas yang ada bintang. Ingatkan kertas bintang tu saja-saja, rupa-rupanya saya termenang...hihi! Suka hati. Sangatlah sukanya...sebab dapat hadiah yg lumayan..nanti saya buat entry pasal hadiah lumayan iteww..

3 comments:

  1. yellow, means?

    ReplyDelete
  2. yellow...apart of colours..but i prefer black..ensemble of mystery and strong!

    ReplyDelete
  3. ...and darkness!

    ReplyDelete

Patin Tempoyak Kak Nik..

Saya tak pernah cuba patin tempoyak di Kedai Kak Nik walaupun dah banyak kali ada rakan beritahu masakan patin di kedai berkenaan sedap d...